Kontaktcenterfunktioner direkt i telefonistapplikationen. Vår koppling mellan OTCS och 4059EE möjliggör detta.

OTCS integration i 4059EE

- Ger telefonistapplikationen 4059EE kontaktcenter funktioner

få in utvalda funktioner från kontaktcentret direkt in i telefonistapplikationen.

Vår integration mellan ALE Internationals telefonistapplikation 4059EE och kontaktcentret OTCS (Open Touch Customer Service) gör det möjligt att få in utvalda funktioner från kontaktcentret direkt in i telefonistapplikationen.

Med hjälp av denna plug-in kommer nu telefonisten att kunna logga in som en agent i OTCS genom sin egen telefonistapplikation! Det innebär att telefonisten kommer att kunna sköta växelsamtalen och hjälpa till i företagets kontaktcenter samtidigt.

Vår plug-in integrerar alla nödvändiga funktioner från kontaktcentret till telefonistapplikationen för att bli ett användbart verktyg för telefonister. Man kan få ytterligare funktionalitet om man använder SourceTech Tellus PAM tillsammans med 4059EE. Skapa upp en användare med detaljerad information för respektive kampanj och använd telefonistinformationen för att skriva in samtalsmanus.

Läs mer om funktionerna i vår plug-in nedan.

Logga in som agent

Logga in som agent

Logga in i kontaktcentret genom 4059EE. Skriv in dina personliga inloggningsuppgifter och välj vilken site du tillhör.

redo / inte redo

Redo/inte redo

Det finns knappar för att sätta sig som redo/inte redo i kampanjerna. Man alltså ha olika status i sina olika kampanjer.

kampanjväljare

Kampanjväljare

Du som agent har en överblick av alla kampanjer men du kan också välja en specifik kampanj du vill se mer detaljerad information om.

wrap up

Wrap up

Denna funktion möjliggör efterbearbetsningstid för agenterna. Detta görs per kampanj. Under efterbearbetningstiden tiden kommer agenten inte att få ett nytt samtal utan kan i lugn och ro efterbearbeta. Agenten kan när som helst avbryta sin wrap-up om den inte längre behövs.

svara genom 4059EE

Svara genom 4059EE

Vår integration gör det möjligt att svara direkt i telefonist- applikationen. Man ser enkelt att det är ett inkommande kontakt-center samtal både på samtals-ikonen med OTCS logotypen och kampanj-informationen där man ser vilken kampanj samtalet har kommit in på.

information

Information

Per kampanj kan man se:
- Meddelande för dagen
- Köstatus
- Aktuell väntetid
- Max väntetid
- Antal påloggade agenter
- Antal tillgängliga agenter
- Antal lediga agenter
- Agentlista